Jensens Böfhus!

Det har inte varit något jättefint väder i Trelleborg idag inte. Har varit ganska molnet och det har regnat en hel del också. Fast ett tag så kom solen fram, men den försvann ganska fort igen. Just nu sitter jag lite vid datan och skriver med lite folk, men straxså ska mina äldre systrar hämta upp mig så ska vi till Malmö till Jensens Böfhus och käka lite middag, gott! Vi får se om Malmgren möter upp oss där, hade varit skoj isåfall :)
Vet dock inte riktigt vad jag är sugen på :D Där är riktigt god mat men man blir alltid så jäkla mätt där, hoppas bara vi ska hem direkt sen igen :D

Som jag skrev innan så kom de andra hem idag och man har direkt märkt skillnad i huset, så himla högljutt direkt och rörelse hela tiden, man blir så trött direkt. Men snart ska det väl bli lugnt igen får vi hoppas :)
Tog lite bilder med camen innan, lägger in dem så ni kan se hehe.

   

 

Ha en fortsatt trevlig kväll på er änglar!!

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0