International Love!

Vilken bortkastad dag detta har varit, verkligen. Gå och lägga sig klockan 08 på morgonen och vakna klockan 16 på dagen, vad fan är det för liv? Bara för Alexandra håller en uppe på nätterna, fy på dig din lilla skitunge :P :D
Imorgon klockan 09.30 så är det bodypump på Ac, Jag vill vara med på det så då kan jag inte sitta uppe hela natten liksom. Men kommer man kunna somna ikväll när man vaknat så sent? Ja vi får se helt enkelt. Kom precis på att jag måste springa ner och lägga in lite tvätt också, bland annat mina tränings kläder :D

Har lyssnat väldigt mycket på musik på den senaste tiden och hittat några nya låtar jag verkligen gillar. Både såna som gör så jag kan fälla en tår och sen såna man blir så jäkla taggad av och bara vill dansa till. 
Tänkte dela med mig med er :) Snällt va? ;P

 
Denna är en ny favorit :D Gillar verkligen när Chris Brown sjunger :)





Detta med Pitbull och Keri Hilson. Även här tycker jag det är bra när hon sjunger.

Tro mig nu inte fel att jag inte gillar Pitbull, Jag tycker han är riktigt grym och har bara kommit med bra låtar nu på senaste tiden. Men bland hans rappande eller vad man ska säga så är det bra med lite annan sång också. Men det är ju bara vad jag tycker :)

Nu ska jag fortsätta lyssna och spela lite Harpan. I just love Harpan! ;-P hahah

Godnatt och sov gott!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0