If i let you go!!

Idag har det varit väldigt fint väder, solsken hela dagen. Jag har inte haft tillgång till dator idag för Hannah har haft dator hela dagen. Men jag har varit en sväng i Malmö, fick ju åka till sjukhuset där och hämta min pappa som opererat bort en leverfläck eller något så han fick inte köra hem så då fick jag ta på mig det ansvaret. Sen när vi höll på att köra hem så börja det blöda från hans sår så efter vi var på maxi ( det blödde inte jätte mycket ) så körde jag honom till akuten här i Trelleborg. Sen körde jag hem och gjorde lite middag, det blev pasta Carbonara. Blev helt okej.

Just nu är jag inne i en tänkar period. Jag tänker vad jag vill göra nu framöver. Ska jag kanske rent av flytta ner till ett annat land eller se om jag kan hitta något här? Ja jag vet inte riktigt, men känner att det är dags för en ändring för jag är inte alls som personerna jag umgås med och det kanske är det att gå vidare? Ja en massa saker går runt i huvudet just nu. Men inget kommer ju ske nu direkt.

Nu är det 12 eller 11 dagar kvar innan jag och min kompis drar ner till Tunisien. Ska bli väldigt skönt att komma bort och bara ta det lugnt. Sola och bada en massa och njuta! Sen är jag ju hemma någon vecka sen förhoppningsvis så drar jag igen, sen får vi se.

Min morbror och kusin kom precis hit. Får se om hon dyker upp här uppe om en stund eller om hon helt enkelt stannar där ute. Hon brukar komma upp och hälsa på mig iallafall :D

Nej nu ska jag kolla lite bloggar och sen får vi se vad som sker resten av kvällen!
Hoppas ni haft en bra dag iallafall, för min har varit helt okej.

Puss och Kram!!


           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0