Idag är det ingen vanlig dag.....

...Utan det är Jenny Malmgrens födelsedag!! Hurra, Hurra, Hurra!! Hon ska ha kalas för oss klockan 18.00 ute i sina föräldrars hus på landet, det ska bli skoj. Jag minns förra året och då var det väldigt roligt. :D
Just nu håller tången på att bli varm så jag kan fixa mitt hår. Orkar inte duscha det nu, jag duschade liksom igår kväll. Dock vet jag inte alls vad jag ska ha på mig för kläder :D Vår torktumlare är sönder så jag hann inte tvätta igår när jag kom hem från träningen, Jävla möj liksom hahha. Men det fixar sig får jag hoppas.

Nej nu måste jag snabba mig. Ni får ha en fortsatt bra dag! Vi hörs sen.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: william

fin header:D

2011-07-13 @ 16:21:11
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0