I got so much to say, but no one to say it to!

Jaha då var denna dagen också över och har man kommit närmre sitt mål? Nej skulle inte tro det. Just nu känns allt hopplöst. Varför ens försöka?

Sen en annan sak som jag vetat om nu sen i april och nu får jag reda på en annan sak och så blir man chockad och så jävla ledsen och besviken, men herregud kvinna du visste ju om det redan, varför reagera så då. Jo för om man vet varför jag reagerar så så kanske man kunnat förstå. Men det är inget jag kan prata med vem som helst om.

Nu hade jag tänkt ploppa in en film och se och sen ska jag nanna. Det blir, Center stage - Turn it up. En dansfilm som jag sett förr och den var riktig bra.

Åhh!! Nej jag ska inte skriva mer, blir ändå inget bra utav det. Vi hörs imorgon istället och hoppas man är på andra tankar då.

Puss och Kram sötnosar!

                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0