Hold on!!

Sitter och lyssnar på lite gamla låtar man lyssnade på för ca 4-5 år sen :D Jonas Brothers bland annat haha. Någon som tycker om dem?? De har några låtar som jag gillar väldigt mycket :) Bland annat  en som heter Hold On. Me like it!! ;P
Solen har kommit fram lite nu framåt kvällen, men innan idag så har det regnat väldigt mycket och varit skit väder. Fick höra av en kompis att Möllers tivoli var igång nere vid söderslättsgymnasiet. Brukar aldrig gå på det för där är inget intressant alls. Om man skulle gå så går jag dit med min lilla kusin på 5 år så hon kan åka något. Hon är ju så liten och gillar såna saker :)
Strax ska jag väl försöka fixa något att käka. Blir väl macka och makrill antar jag :P Jag gillar makrill väldigt mycket, synd bara att man stinker det sen :D

Just nu så kom Jönssonligan hit, alltid lika kul att ha Felicia här för hon livar upp hela stämningen på ett bra sätt.
Jag verkligen älskar den skönabönan hahah :D

Nu ska jag ut och umgås med dem, vi hörs sen!!

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0