hmm..

hahah kommer verkligen inte på någon rolig överskrift :D Så det får duga. Kom precis hem, har nu lämnat in min tjänstgöringsrapport så man får pengar i Juli också, dock blir det ju bara typ 4000 kr :( Men man får vara glad för allt. Träffa även några av barnen som var där, de är så himla kära och jag längtar till man ska börja jobba igen. En av dem sa när jag skulle gå.
- Då ses vi nästa vecka.
Naaw hell yeah att jag kommer och hälsar på nästa vecka också :) Mina gullungar! :D
Nu ska jag strax köra till Maxi med Hanzi och handla till middagen, vi kanske hyr en film också och hardet lite mysigt ikväll, Who knows :)
Vad ska ni göra idag?

Ha det bra! Puss och Kram
!

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0