Gästblogg igen :-D

Hej alla det är Alexandra som bloggar nu :-)

orsaken till att jag bloggar nu är för att Petra kollar Baywatch :-P

Well idag har det varit fotboll på tv först va det Sverige - Australien där sverige vann med 3-1 (Happyface) :-D Sen så börja Usa - Brasilien hann inte se så mycket på den förens jag skulle hem till Petra där hela gänget va :-P  där satt vi och prata :-) när Usa matchen hade gått till straffläggning går alla in och kollar på den , och alla hejar på Usa för Brasilien har Marta och tycker faktiskt hon är lite överdriven just nu  men en väldigt duktig fotbollsspelare :-) Usa vinner straffarna , och Solo Usa’s målvakt gör en kanon räddning :-) , Hannah fixa även mitt hår idag , blev jätte bra (min privat frisör ;-) ) sen följde Hannah och Frida mig hem , och när jag varit hemma lite så händer det sjukaste saken och jag drar tillbaka och pratar med Hannah och Frida (eftersom det va Hannahs fel ;-) )  , Sen nu händer det inte så mycket Petra är hur osocial som helst , men tycker ändå om dig ,haha pusspuss ;*  … ja detta får räcka!!

Sov Gott alla :-)
Bra bild på Petra ! :-) haha pusspuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0