freeeeeedaaaag!!!

Tjoho äntligen fredag! Idag slutar jag klockan 15.30, har rast just nu så jag är hemma om så jag kan bland annat blogga lite, hann inte blogga imorse för min syster hade tagit upp dator även idag. Så jag får blogga extra mycket nu i helgen istället, super va?? :P

Ikväll så ska vi alla dra in till malmö och spela laserdome, ska bli riktigt skoj. Ska vinna hela skiten haha. Vi fick ihop ett större gäng och även lite killar så det ska bli skit skoj. Sen skulle vi eventuellt gå ut och käka eller något efteråt så vi får se. Hoppas inte det bli rent för dyrt bara.

Nej nu ska jag vila lite innan jag ska tillbaka till jobb igen.

Ha det bra så länge!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0