Felicia is in the building!!

Idag vaknade jag upp av att  min kusin var här. Hon väsnades och sprang runt i huset. När jag kom ner så hade hon ett halsband i pannan för hon lekte, jaja så kan man väl också bära sina smycken antar jag.
Just nu sitter hon här bredvid mig och snackar om pizza. Vi ska åka till malmö imorgon med bussen så ska jag träna och sen ville hon äta pizza hahaha. Ska bli skoj.

Felicia hälsar att - Det kommer bli jätteroligt!! :D

Jag har precis käkat frukost och sen får vi se vad som sker denna underbara dag!

Vad ska ni hitta på med?

Ha en underbar dag!

Puss och Kram




Här har ni några bilder på Felicia när hon var en liten skit :D :D

Nu ville Flisan skriva lite till er:
rqffsdslbee8gg88eyys7
felicia
hej
petra
wwcxdsfqt vgudtguyrphfdegbväåög0kftuurykfhbhi,fyrföhmfnhygjjjnfoortofujfkgfkghkfityfmmm7rkhfyjf
tehgeosfbjxaögyfmhubbm4rkhjmgjjrhfjnrshjxrgf3diurig6hhdhbbc4jehrdky5rdjgstydrseslåsegshyåsa
tri5yebsfrsö6hjjfttkd6eueiyiw4uue65u5jme3mmmmrwgsus6euxgfryuabfstfhyshtdy7gchrzsghgtgtyjhtgrhudtgr8-7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0