Dags för middag!! :P

Mums!! :P Nu är maten uppäten. Det blev klyftpotatis, panerad skinksnitzel och Jensens favorit sås för min del. Hanzi hade bearnaiesås ( eller hur tusan det stavas :D ) Nu ska vi bara vila en liten stund innan vi ska gå ut med Miro klockan halv sju. Vi ska gå inom affären också så vi kan handla lite diskmedel och toapapper, det lämnade de inte kvar till oss här hemma, schysst liksom :P :D

Ikväll ska vi bara ta det lugnt, käka lite gott och se någon film, vi hyrde tre stycken när vi var och handlade innan, jag vill se dansfilmen, så vi får se helt enkelt. Finns det någon film ni sett nyligen som ni hade kunnat rekommendera? :)

Usch vad mätt man blev :D Man äter alltid för mycket, det slår aldrig fel, höö så typiskt.

Vad ska ni hitta på med ikväll?




Ett litet bildregn på mig hehe. Ibland måste man vara lite ego eller vad tycker ni? ;-)

Ha en fortsatt trevlig kväll! Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Nej Turkiet är inget land för mig :) Har bara varit i Istanbul två gånger x antal timmar för mellanlandning, men mer Turkiet än så blir det inte för min del :)

2011-07-01 @ 22:50:49
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0