Bodycombat och Zumba!!

Tjoho!!
Solen skiner och det har varit en underbar dag,vaknade lite tidigare idag,12.30, men ska vakna ännu tidigare. Just nu sitter jag vid min lilla systers data, den är så jäkla störrig för mellanslagsknappen funkar inte emellanåt ochsen är den så gammal dessutom. Hel kass med andra ord. Sitter just nu och dricker min naturdiet shake, Choklad och banansmak, dockvar den inte så jätte god idag haha :P Ska lägga in lite vattenflaskor och blanda en shake till ikväll också till efter träningen. Idagska jag träna Bodycombat och Zumba hadejag tänkt. Ska bli riktigt skoj.
Har ni testat något av de passen?

Nej nu ska jag ut i trädgården till minkusin och hennes mamma som är där och badar i poolen lite :)

Ha en bra dag!

Puss och Kram!


            

Bläddra lite i Hannahs data och hittade denna bilden från 2009 :D Lite förändrad är man allt :P :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0