All night long! ;P

Jaha! Vad ska man skriva egentligen? :D
Har precis käkat middag, har skickat iväg ett Grattis sms till min kompis i Turkiet som blir 27 år idag! Grattis!! :)
Mina föräldrar tog varsin grogg till maten, blev väldigt chockad, de dricker typ aldrig annars, men what the fuck någon gång får man väl ta en grogg?? eller?!? :D
Just nu väntar jag på att mina äldre systrar och min kompis ska komma hem som varit i Malmö. Jag vill veta vad vi ska hitta på med ikväll. Jag personligen hoppas att det blir en utgång så man får dansat lite, men de kommer säkert säga att de vill sitta inne och se film eller snacka :( Men men, finns inget man kan göra åt det då. Man kanske skulle korka upp min flaska Strawberry daiquri (?) som jag köpte för typ en månad sen haha. Blev väldigt mycket skrivande om alkohol nu märkte jag hahah.

Vad har ni själv gjort idag? Har ni varit ute och njutit av den underbara solen? Fått lite färg på era kroppar rent av? :P
Det hände en väldigt rolig sak igår kväll. Vi vi nämligen besök av vår stalker från förra året haha. Skriver mer om det senare! Nu ska jag fortsätta njuta av dagen. Vi hörs!

Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- Vart i stan med några tjejkompisar :) får du färg snabbt :D ?

2011-07-09 @ 17:06:50
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- får alltid JÄTTE mkt färg på armarna, men benen kan jag ligga med i 5 timmar och då har jag bara fått lite färg.. så drygt :(

annars solar jag ofta sj ? :D

2011-07-09 @ 17:24:47
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0