What´s worth the price is always worth the fight!!

Nu står köttfärssåsen på spis och puttrar. Ska bara hälla i het chilisås också sen är den helt färdig. Innan jag kör ska jag förberedda för spagettin och sen hoppas jag att mina yngre systrar vet hur man fixar resten av spagettin hahaha, men det tror jag ;P
Strax ska jag upp och duscha av mitt hår, är smutsigt och sen har man varit helt svettig idag. Vädret är inte jättefint, men det är så jäkla varmt. Puuh!!

Tänkte dela med mig av en låt till er som jag lyssnade på typ förra året eller något. Väldigt bra och texten är jättebra. Så lyssna noga på texten. Många av er vet redan om den, men kanske är det någon som aldrig hört den, vem vet! :)
Men tyvärr så funkar inte det för de är inaktiva eller något står det.

Låten är iallafall

Nickelback - If today was your last day

Hoppas ni får en bra dag!

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0