Jäkla åldersgräns

Ibland är det jäkligt irreterande att vara för ung för vissa dansställen. Några kompisar till mig skulle ut idag och det var 25års gräns så jag som bara är 22 kommer ju så klart inte in och jag är riktigt sugen på att gå ut och dansa, får se om vi kanske drar ut imorgon och dansar istälet :/
Ännu en dag som inte en viss person kommit in på varken facebook eller msn, blir lite trött på detta skitet nu, snart ger jag upp helt enkelt.

Ligger och lyssnar på musik just nu och kollar lite resor till Turkiet, jag och en kompis drar dit i somar så det ska bli så jäkla skoj, har aldrig varit där innan. Någon av er som varit där??

Ni får ha en fortsatt trevlig natt! Hörs imorgon när jag vaknat :D

// Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0