Funderingar kring olikheter och likheter...

Godmorgon på er alla! Jag hoppas att ni sovit gott och haft fina drömmar. Jag tänkte ta upp ett ämne som jag tycker är intressant och viktigt i dagens samhälle. Jag har tänkt på människors olikheter och likheter. Tänk bara så olika vi människor är! Alla människor har sina personligheter och sina tankar om hur deras värld ser ut och ingen av dessa tankar och personligheter är fel! Jag tror att man måste försöka att acceptera att vi alla bär med oss en bakgrund och att denna bakgrund sedan speglar de värderingar och tankesätt vi har. Detta är inget som någon annan människa kan komma att ändra och tro att det inte spelar någon roll. Det spelar roll! Det är vi! Det är just du och jag och vi har rätt att vara den vi är och den vi tror är rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0