Fullspäckat....

Ojojoj vaknade halv elva idag, var skönt att sova ut lite. Sen snacka jag med Malmgren, hon skulle köra hem till sina föräldrar och tvätta sin bil så jag följde med henne ut där för att hjälpa till. När vi var färdiga där bestämde vi oss för att köra till staffanstorp för att besöka Härliga hem. Väl där så plocka vi upp min lilla syster so också ville följa med, vi gick runt där inne lite och köpte lite smått och gott =D Bland annat påskägg, måste man ha nu till påsken, det är ju lite av en tradition tycker jag =D
När vi var påväg hem ringer dem och säger att vi ska käka middag hos min stora syster, så beger mig dit, var gott, lite annorlunda dock, men funka.
Nu är jag hemma och ska sätta igång med tvätten tänkte jag, måste tvätta lite saker...¨Sen vet jag inte vad jag ska hitta på med, det får vi helt enkelt se, ska lägga mig tidigt idag dock för jag ska upp väldigt tidigt imorgon till jobbet, får kanske cykla dit och det är inte direkt uppskattat. Kanske kan höra om de kan köra mig på morgonen och sen kan jag gå hem =/ Ja, jag får höra helt enkelt :)

Vad har ni gjort idag?

Ha det så bra!!

// Petra


Kommentarer
Postat av: jan

Mamma har erbjudit sig att köra dig dit och Ni kan ta cykeln med, om du vill cykla hem !!

Be henne imorgon hon går upp strax efter sex.

Busskorts pengar kommer på måndag kväll - kram älskar dig

2010-03-28 @ 23:28:05
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0