Jobb, jobb och åter jobb

Jaha, känns som flera månader sen jag skrev, men oj det var det ju hahaha. Har ite alls känt för att skriva och jag har inte tänkt på bloggen ens. Sist jag skrev så hade jag väl precis kommit hem från Turkiet eller något? Well guess what!! Jag drar dit igen om nio dagar ;P Ska bli så jäkla gött, bara slappna av, sola, bada och dricka några goda drinkar förstås, min favorit är ju strawberry dauquri :D Vilken är din favorit drink??

Just nu jobbar jag varje dag och det är oftast kväll jag jobbar och då jobbar jag mellan 14.30-22.30, det är helt okej, men lite tråkigt ändå för jag får typ aldrig träffa mina kompisar, men jag får tänka på pengarna helt enkelt. Jag hoppas jag får jobb nu i höst också, så ska jag spara vartenda öre och sen drar jag ner till Turkiet i vinter och stannar där några månader :D Det hade verkligen varit skoj och det vill jag just nu i dags läget, är så trött på allting här hemma just nu, bara skit.

Jag tjänar rätt bra här där jag jobbar nu så hoppas jag får jobba där ett tag :)

Annars så går allt bra, dock kan jag inte träna direkt på gymmet när jag alltid får jobba kväll, går inga pass då och styrketräning är knappt lönt för jag får det genom jobbet när jag lyfter det skrotet ;D hahaha Men det kommer väl, hade velat köpa nya skor och komma igång med springningen igen, det var så skönt att göra det då innan och man kände hur man fick kondis framförallt. Komigen Petra, du fixar det!!!

Nej, dags att lägga sig. Sov gott! Iyi geceler! ( Turkiska)

// Petra

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0