Stallet

Nu har jag typ precis kommit hem från stallet. Flisan var och red idag och det blev en lång dag. Jag fick mocka boxen, var ett tag sen man testade det nu =)  Tycker det är roligt att hålla på med sådana saker, så är man inte bara hemma hela dagarna långa. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska ut en runda sen iallafall och se om Hannah och Martina följer med på afro imorgon istället för vi hinner inte till bodyjam idag.

Vad har ni hittat på med idag?? Vad har ni för planer på kvällen??

Ska även se om jag kan ladda över lite bilder till dator, vet dock inte om jag kommer lägga in dem på bloggen men vi får väll se vad som händer. Nu närmar det sig också New Moon!! =) Är det många som ska gå och se den tro?? Jag vet iallafall en som kommer sitta bänkad och det är jag, den kommer säkert vara skit bra! Längtar!! =)

Ha en fortsatt trevlig dag allihopa!!

// Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0