Intervallträning

Idag blev det lite intervallträning, vilket jag känner att jag nog inte kommer göra om inom närmsta framtid. Jag kände i mitt högra ledband vid knäet så det är nog inte meningen jag ska intervallträna just nu.
Jag ska hjälpa Frida att städa i sitt rum, kan ni tänka er det, jag , MOI (?) ska hjälpa till att städa?? Jag måste nog ha feber hehe.
Men jag skriver ett inlägg senare när vi är klara och när jag känner för det.

Ha det bra, jag vet att ni älskar mig!! =P ( Kissie wannabe =P )

// Petra

               


Kommentarer
Postat av: Petra ♥

svar: jag har haft en väldigt bra dag. du oxå hoppas jag?!? :)

2009-09-26 @ 15:55:47
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0