Hej allihopa!!

Nu är jag tillbaka frisk och kry =) Så nu ska jag uppdatera lite oftare. Som ni alla säkert håller med mig om så är det verkligen tråkigt att vara sjuk, speciellt om man kräker, vilket jag har gjort, hate it!! Men nu har jag varit frisk i två hela dygn och nu ska man försöka återgå till ens vardag igen, vilket innebär väldigt mycket träning!! =D Ska försöka styrketräna lite imorgon så nätt, tråkigt att man blir sjuk när man väl kommit igång med styrketräningen på allvar, men så är det ibland eller hur!! =) Vad ska ni hitta på med ikväll? Något speciellt på tv?? =) // Petra

Kommentarer
Postat av: Ullis

sv: jo dem är ju det, en box kostar ju upp mot 500 hundra kronor ibland. Jag får allt önska mig till julklapp ;)

2009-11-03 @ 23:02:25
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0