Go´kväll!

Go´kväll i stugan!!

Nu har jag suttit och skrivit målen till imorgon åt eleverna på min vft och jag kan säga att jag tycker det är väldigt svårt. Jag och Hannah satt och diskuterade om de olika målen och sen kom vi in på mobbing och vi båda tycker att det är väldigt svårt att få in mobbing och att det ska vara kort, för det är så himla stort, men det var inte det jag skulle skriva nu utan det får bli i ett annat inlägg.

Jag har även renskrivit frågorna jag ska låta dem besvara, men sitter nu och funderar över vad de ska göra sista dagen, kanske tipsrunda eller ett litet test för att se om de lärt sig något, ja jag får fundera vidare.

Jag satt och räknade innan hur många skoldagar jag har kvar och kom fram till att det bara är 13 dagar kvar att gå!!! 
Jippie säger jag bara.

Är det någon annan som också längtar till sommarlovet??  =D

Nu ska jag gå in till Hannah en stund och sen blir det väl sängen, ska ju upp tidigt imorgon också.


Ha det så bra så länge!!!  =D

Kommentarer
Postat av: Leia

Så bra, det är samma här. =)



Vad gör du?

Kram

2009-05-06 @ 00:32:22
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0