Fyfan!!

Jag är så jäkla trött på min syster, Martina, som är så jäkla knäpp. Hon har flyttat hemifrån men hon är här hos oss dygnet runt, käkar middag varje dag, duschar, tvättar här, ser tv you name it she does it!!

Om man ska räkna på allt hon är skyldig här så kommer hon upp i summor och nu går hon och begär att pappa och mamma ska betala henne för saker, shit i wanna knock you down!!  Hur dum i huvudet får man vara?
När ska hon börja inse hur det ligger till istället för att leva i sin bubbla??
Nu skiter jag i henne!

Hur har eran dag varit? Vad har ni hittat på med?

Jag har själv inte gjort så mycket. Imorgon ska de tydligen ha den sista superstar tävlingen på jobbet, roligt. Det blir gokart och jag ska stå där med kameran i största hugg alltså. Ska ta bilder till bloggen!! =D

Ni får ha det så bra!




By the way, har ni testat Ben & Jerry i sorbet??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då har hon nog inte flyttat hemifrån än riktigt, om hon är hemma hos er hela tiden och tvättar, äter och duschar ;)

2009-06-03 @ 21:23:13
Postat av: matilda

åh jag vill prova den där glassen nån dag den verkar så god!

2009-06-03 @ 22:08:20
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: johanna

svar; Nää !=(



btw, ben&jerry's glassen är den godaste!

2009-06-05 @ 20:41:56
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0