Varken bilder eller ljud...

... kan jag få in här på min blogg, konstigt, någon annan som har samma problem?? Nu är det väll en månad sen jag skrev ett inlägg? Jag tycker det har varit så skönt att slippa tänka på vad man ska skriva och hur man ska locka till sig läsare hehe. Har bara tagit det lugnt nu denna tiden och tränat och pysslat om mig själv riktigt ordentligt. Kan ni fatta att det snart är JUL?? Och ännu värre att det har gått ett helt år så här snabbt?? Helt otroligt snabbt har det gått tycker jag, men det har varit bra =) Imorgon eller hela helgen rättare sagt så ska min syster ha kalas för släkten, hon fyllde år den 28 november. Min mamma fyllde år igår så då hade vi lite mys igår kväll när vi kom hem från träningen. Ni får ha det så bra så länge så får vi se när nästa inlägg kommer! ;) Finns det någon som tycker jag ska skriva inlägg? Skriv då det i kommentarsfältet!! =) // Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0