Uppe med tuppen =P

Idag vaknade jag halv nio och gick upp dessutom =) Ni kanske tycker det låter som ingenting men för mig är det stort för på senaste tiden så har jag inte varit uppe förrän typ vid tolv eller därefter =P
Till frukost åt jag havregrynsgröt med frysta bär som jag värmde i micron, sådär var det väl, men det är väl en vane sak det här med havregrynsgröt antar jag =)
Nu ska jag lyssna på lite musik sen ska jag dra ut på promenad precis innan jag ska käka igen. Ikväll är det träning, då kör jag på bodycombat och bodybalance och jag lyckades få med mig Frida denna gången ( eller det återstår ju och se ikväll men ändå ). 
Nu kom Hannah också upp så får se om vi hittar på något nu, det är ju snart Våra Bästa år och sjunde himlen.

Vad ska ni hitta på med idag??

// Petra


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-29 @ 09:59:29
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: evelina

fin blogg!

har du varit på "the studio"?

fin bilder iallafall!:)

2009-12-29 @ 10:36:15
URL: http://evelinahjertamatilda.blogg.se/
Postat av: chantelle

Hej, bra blogg!

Men det kanske känns som om något fattas?

Kanske du vill snygga till bloggen lite, eller kanske helt enkelt vill ha en uppfräschning? Då tycker jag du, som många andra har gjort ska gå in på min blogg och kolla på designerna jag gör!



Kramisar chantelle

2009-12-29 @ 17:20:16
URL: http://chantelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0