Snart jul nu då...

Ja, imorgon är det jul. Känns inte som det dock, är en väldigt tråkig jul iår, kan bero på att man inte har kunnat handla julklappar =/ hehe. Imorgon så får vi besökare på kvällen, vi ska spela julklappsspelet som vi gjort de senaste åren sen vet jag inte riktigt vad som händer utan det får vi se imorgon. Ser dock fram emot kalkonmiddagen =P Ska bli smaskens! =) I förmiddags var jag på gymmet och styrketräna och sen körde jag bodyattack, gick helt okej idag. Ska utöka träninge nästa år rejält, ska även då börja springa också, och jag hoppas verkligen att denna jäkla snön försvinner för den är bara piss i mississippi (?) Ni får ha en trevlig jul och ett gott nytt år!! =)

Kommentarer
Postat av: hannah emelie och chantelle

hej, nu uppnar vi sista luckan!

nu har du chans att vina våran hemliga julklapp

gå in på våran blogg och läs mer! :)

2009-12-23 @ 22:28:25
URL: http://shoesbagsnboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0