Slutkörd!!

Nu är jag hemma igen efter träningen. Idag blev det de tre passen jag nämnde att jag skulle köra, bodystep, core och bodypump. Känns otroligt skönt att ha tränat och rört på sig, istället för att sitta och glo på tv tex. Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och fixa mig, sen ska jag sitta i fotbad. Imorgon är det träning igen, fast då ska jag köra Bodycombat och Bodybalance, är dock lite nervös för bodybalancen för det har jag aldrig gjort innan så det ska blir lite, men bara lite, intressant ;)

Vad har ni hittat på med idag kära läsare? =)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

// Petra

Ps. Ska bli bättre på att ta nya bilder och sätta in dem här på bloggen!! =) Ds.


En av låtarna vi har på Bodyattacken, ni kan ju själv känna hur hårt vi sliter när ni hör denna ;P


Kommentarer
Postat av: Martina

Shit va jobbig låt... suck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0