Nu blir det en promenad =)

Nu har jag precis haft ansiktsmask på mig och duschat, kännas otroligt skönt just nu. Hannah står i duschen också och sen ska vi ta och gå ut en runda och gå och plocka upp vår lilla kusin som får cykla med, kommer bli så skoj. Vi kommer förmodligen traska ner till en bankomat och se om jag fått mina pengar, håller tummarna!! =) Om jag fått dem så kommer jag nog köpa en ny halvljus lampa till bilen imorgon och sätta in, min ena är sönder och jag vill gärna inte bli tagen av polisen, kanske rent av ska tvätta min bil också =/ Ajja får fundera på det.
Nä, nu ska jag kamma och föna mitt hår, hoppas Hannah snabbar sig lite också. =)

Ni får ha det så bra.

// Petra


                   
                  
               Bild från Kreta när jag var där 2008 =) Havet var så skönt! =) Längtar tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv. Jah har en Canon EOS 400D :D

2009-08-03 @ 19:17:52
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: ann

sv:oj oj ojdå, glömt vad vi snackar om eller? Nej du frågade var på Kreta vi var och det stället hette Agia Marina =)

2009-08-03 @ 20:32:57
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0