Söndag 11/10

Hej på er!! 
Denna helgen passera fort, vilket alla helger gör känns det som. Veckan har gått bra och varit lugn faktiskt. Dock har jag dragit på mig en jäkla förkylning. Alla barn är så förkylda och då blir vi ocks sjuka tyvärr. 
Nu två veckor fram är det lite andra tider som jag ska jobba för det är lite ändringar. Tyckte tiderna blev lite bättre hehe :D 
 
Igår var vi i Malmö och hälsade på min faster. Jag hade bakat pizzabullar till henne och jag tvättade hennes fönster också. Sen hjälpte vi min pappas moster att fixa lite också. På kvällen så var jag hos min äldre syster och vi bara umgicks, väldigt trevligt. 
Idag har jag mest varit hemma och fixat, för jag har varit så trött och näsan rinner stup i kvarten :( Imorgon är det fotografering på jobb så hoppas man kan se någorlunda fräsch ut iallafall. Hoppas ni haft en bra helg!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0