Mars månad

Hej! 
Nu blir det långa perioder emellan mina inlägg men ibland har jag ingen lust alls att skriva och inget intressant att skriva heller så då får det vara. Nu är vi inne i mars och vädret har ju varit helt magiskt i helgen och även idag är det solsken och lite varmare. 
Nackdelen med att jobba på förskola är nog att man drar på sig en massa sjukdomar och jag har verkligen haft otur de senaste två månaderna, Men i torsdags tog priset haha. Då anlände maginfluensan till vår avdelning. Jag hade turen att byta på båda de barnen som blev hemskickade och sen var jag fast. Jag blev riktigt dålig och det höll i sig i 3 dagar. Lägg till feber och frossa på det så får ni en härlig blandning. 
 
Men nu är jag frisk, bara förkylning som håller i sig och den har jag haft nu i säkert 3 månader så vi är riktigt goda vänner nu haha :P Jag ser framemot att det ska fortsätta vara fint väder och bli ännu varmare så man kan hänga undan vinterjackan och ta fram något mer bekvämt så man kan röra sig bättre och inte ha en tung vinterjacka på sig. 
 
Men nu ska jag fortsätta med mitt. Ni får ha en underbar dag! 
 
Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0