El classico!

Heeej!! 
Hur mår ni? Idag väcktes jag redan 05.11 av mannen när han kom hem. Han hade umgåtts med en kompis. Dock kunde jag inte somna om så jag gick upp strax innan kl 06 och gjorde mig iordning för gymmet. Idag körde jag rygg/Bröst med pappa. Det gick riktigt bra och på slutet skulle jag öva på att hänga och då paja jag axeln, suck på den. Just nu kan jag knappt lyfta armen och minsta rörelse medför smärta, hoppas det gått över till imorgon. 

Nu är det tv som gäller med mannen. El Classico spelar, Barcelona- Real Madrid
Vi hejar typ på motsatt lag haha 😛✌ 
Hoppas ni haft en bra helg, min har varit riktigt trevlig! 😘 




Puss och Kram ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0