Renovering

Idag firade vi ju 2årig Bröllopsdag så vi bestämde att vi skulle käka något gott och som vi slapp laga själv så jag köpte Kinamat och mannen tog kyckling tallrik. Blev helt proppmätt och det är tur att jag ska ut och springa imorgon. 

Planen är att jag ska in i parken och springa så får man lite paus från gymmet en dag. Så jag hoppas det inte är så himla lerigt och att jag slipper regn! 🙏

Ikväll när vi ätit upp så hjälpte min man min systers man att fixa i köket. De tog bort den gamla fula tapeten och började spackla. Så nu ska det torka och imorgon blir det en omgång spackling till. När det sen är klart så blir det antagligen målning på tisdag 😊 Så det kommer bli snyggt, med tanke på att mina föräldrar spenderade ca 50000kr på köket så borde det finnas en snygg vägg också. 


Denna tapeten var det innan. När det är färdigt får ni bild på det nya 👍 




Provisorisk grind så inte Miro kom in och fick i sig något eller trampa på något ❤ 

Puss och Kram ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0