Men oj så långt uppehåll!!

Hej! 
Nu var det väldigt längesen jag skrev och är inte helt säkert att jag kommer fortsätta skriva sen heller, vi får se helt enkelt 😃 

Denna veckan har gått fort. Jag jobba mån-ons och sen hade jag semester torsdag och fredag. I söndags åkte jag på en jäkla förkylning, den kom från ingenstans och däcka mig rejält, men jag har ändå jobbat och sen tagit det lugnt. Hosta fick jag i tisdags. Suck! 😔 

Men nu känner jag mig äntligen lite bättre. Fick hostmedicin av min pappa så den är nästan helt borta och förkylningen är också bättre. Så! Imorgon blir det äntligen träning igen 😊💪 Blir armar och axlar som ska få sig en omgång. Har satt upp ett mål att till sommaren ska jag kunna ta 17.5kg i hantlar när jag kör biceps. Ligger på 15kg nu så det ska ju inte vara omöjligt 😃 

Ni får sova då gott så höra vi kanske imorgon! 

Puss och Kram ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0