Tisdag 4/3-2014

Hej!
Idag blev det en tidig uppgång, då jag hade Miro att gå ut med och jag skulle vara hos tandläkaren vid klockan 08. Det gick väldigt fort hos tandläkaren och nästan smärtfritt, dock gjorde det inte lika ont denna gången som förra.
Idag skiner solen och jag ska strax ut med Miro på andra rundan idag, tänkte möta upp mannen på hans skola och sen går vi hem tillsammans :-) Idag ska vi även börja rensa i garderoben, packa ner mina kläder och sen tar vi nog med dem hem till mina föräldrars hus sålänge.
Tänkte även baka bröd/bullar idag, men det får bli i eftermiddag eller lite senare ikväll.
 
Hoppas ni får en trevlig dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0