Tandläkare!

God morgon!
Imorse var jag hos tandläkaren och drog ut en visdoms tand där uppe i käken och nu börjar bedövningen släppa så nu börjar värken, fy! Har precis fått ta två panodil och hoppas det går över. Man känner sig helt stel däruppe är de drog ut den. Idag klockan 13 så ska jag hämta min kusin från skolan och sen får vi se vad vi hittar på med. Blir kanske att vi bakar eller så får vi se. Kanske att vi skulle ner i stadsparken och mata ankorna eller fåglarna med bröd, så vi får hoppas att det inte börjar regna.
 
Annars ikväll ska jag försöka komma iväg till gymmet igen och träna annars vill jag komma ut på en lång powerwalk så jag håller igång. Vill liksom inte bara sitta hemma längre utan måste börja röra på fläsket lite mer nu :-D
Ska se så jag får ordning på våra saker också, kolla i lite påsar så man vet var man har allt.
 
Jag hoppas ni får en bra dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0