Överlämnat nycklarna!

Hej!
Det har varit en stressande vecka och det är så skönt att den är över och nu kan man ta det lite lugnare i typ 2.5 vecka, skönt! Idag så överlämnade vi nycklarna för lägenheten så nu slipper vi den. Ser framemot nya äventyr i nästa lägenhet. Hoppas att allt blir bättre nu också.
Idag så gjorde vi kyckling och pasta gratäng eller jag gjorde den och det blev så jäkla gott.
 
Imorgon har jag inget jobb änsålänge så jag ska bara ta det lugnt, måste få ordning på våra saker så man hittar allt.
Jag måste även handla ingredienser för jag måste baka en sats pizzabullar till min faster till på söndag, ska även tvätta hennes fönster då.
 
Nu ska jag fortsätta att snacka med min lilla syster på skype, de kommer hem på lördag så det ska bli roligt att träffa dem igen :-)
 
God natt och sov gott!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0