Middag hos föräldrarna!

Go´kväll!!
 
Idag tömde jag min garderob och min byrå på kläder, det blev två stora ikea kassar fyllda och jag har fortfarande kläder som vi tvättade igår i påsar här i matrummet som jag ska packa upp. Hur kan man ha så mycket kläder som man inte ens använder? Jaja nu är det ner packat och vi har tagit hem det till mina föräldrars hus så det får ligga där tills vi får lägenheten.
 
När vi var hos mina föräldrar så käkade vi middag där, det blev varma mackor, det var riktigt gott och längesen man åt det. Imorgon ska vi dit igen och käka falukorv och Mohamed ska äta kyckling, mysig när man är tillsammans :-)
Nu sitter jag och skypar med Frida, min lilla syster och sen blir det sängen för imorgon ska jag se till och komma iväg till gymmet och träna, var längesen nu och jag måste pumpa upp musklerna :-P
 
God natt och sov gott! Vi hörs imorgon!
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0