Måndag 24/3-2014

Hej!
Då har en ny vecka startat och snart är även mars förbi och vi välkomnar april. Igår var vi hemma hos min faster och hälsade på. Jag tvättade henne fönster och sen hade jag gjort pizzabullar till henne. Sen fikade vi, så det var mysigt :-)
Idag har jag inte haft något jobb så jag har tagit det lugnt här hemma. Det har varit riktigt fint väder idag, solen har skinit och det har inte varit allt för kallt :-) Så nu hoppas vi att våren är på ingång :-)
 
Imorgon ska jag hem till min pappas moster och tvätta hennes fönster och vi hänger väl där en stund innan vi kör hem. Dock stod det att det skulle regna imorgon och det får vi ju inte hoppas, blir jobbigt då med fönsterna :-D
 
Jag hoppas ni haft en bra start på denna veckan, vi hörs senare ikväll eller imorgon!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0