Flytta!

Hej!
Som ni läst innan så håller vi ju på att flytta och jag måste ju bara säga det att det är SÅÅ mycket tråkigare att packa ner allt än när man ska packa upp allt. Jag trodde inte vi hade så mycket saker som vi har :-O När vi kommer till den nya lägenheten så får vi gå igenom allt och kasta det vi inte ska ha så vi inte har onödigt skit liggandes, inte okej liksom!
 
Även idag har solen skinit och jag har bara haft på mig en munkjacka, så skönt att slippa den jäkla vinterjackan, är så trött på den nu. Dock får man väl ta den imorgon för då ska jag jobba och då får man ju visa barnen att man ska fortfarande ha på sig ändå :-D
 
Annars idag så har det inte hänt så mycket, vi har packat ner och kört iväg det och snart kommer kvinnan som ska ta över denna lägenheten hit och ska mäta väggarna och sådant. Sen ska vi hem till mina föräldrar och käka middag där och se på tv. Dock börjar jag få migrän nu och det är ju inte kul så får se hur kvällen blir.
 
Jag hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0