Sista jobbedagen!

God morgon!
Idag är det sista jobbedagen för denna veckan och det är så skönt, eller för mig blir det första och sista haha. Idag jobbar jag mellan 9-16.30 och sen ska jag iväg med min mamma och äldre syster och handla till midsommar firandet imorgon. Vi måste skaffa en present till vår systers son också som fyller år nu i midsommar, ska på kalas till dem på söndag.
 
Annars idag vet jag inte vad mer som händer utan ska ta det lugnt och försöka komma i säng tidigt så man orkar med morgondagen. Känner att jag är riktigt trött nu och det är ju för man lägger sig så sent så det måste bli ändring på det.
 
Jag hoppas ni har en trevlig dag så hörs vi lite senare!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0