Pannkaks frukost!

Hej! 
Oj vad längesen jag uppdaterade sist. Har inte haft något direkt att uppdatera om så det har känts meningslöst att skriva. Nu tänkte jag att jag kan skriva bara för att skriva så ni går läsa om mina tråkiga dagar haha 😃

Imorse väcktes jag vid halv sju av min mamma, hon undrade om jag kunde gå ut med Miro (hunden) vid kl 10. Visst kan jag det. Tio minuter senare så skickade min pappa ett sms och frågade om jag kunde gå ut med Miro vid halv elva, hmm! 😕 Ute med Miro har jag iallafall varit. 😊 

Vid kl sju imorse så ringde min syster Jenny, vi skulle äta pannkakor till frukost tillsammans och hon vill undvika att vara hemma när det kommer personer till deras hus och fixar fönsterna. Hon körde till jobbet strax efter halv tio. Mysigt dock var jag inte sugen när jag börja äta så får se senare om det smakar då. 

Nu i eftermiddag ska jag köra till malmö med min mamma, hon ska på fotvård. 
Nu ska jag fortsätta att se på sjunde himlen.

Ha en fin dag allesammans! 

Puss och Kram 


Testade att göra Ahlgrensbilar pannacotta, blev väldigt gott! 😃👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0