Så trött!

Hej! 
Dagens löpning tog all energi haha. Jag hade som mål idag att springa 10 min och det lyckades jag med plus lite till 😃 Jag sprang i 19min och gick i 6 min. Dock var jag lite korkad för jag tänkte jag skulle springa så jag kom upp i 2,5km (inkluderat promenaden i början på 5 min), och när jag gjort det så slutar jag springa och nu i efterhand så hade jag velat att jag sprang en minut extra så det blev totalt 20 min , men det får bli nästa gång 😃😜 Annars gick det hyfsat bra. Jag har sån träningsvärk i benen så jag var osäker på hur det skulle gå, men jag kämpa mig igenom det 👍💪 

Sen blev det spagetti och köttfärssås med rårivna morötter och gurka, mums! 
Nu är klockan lite innan 21 och jag säger godnatt! Det är en ny dag imorgon ju 😴

Puss och Kram 





Kommentarer
Postat av: Martina

Bra jobbat Petra, fortsätt så :)

2014-01-01 @ 23:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0