Instagram!

Hej! 
Ikväll har det visats New Moon på tv och den har vi sett. Jag tycker om Twilight delarna och jag ser framrunnit till när Femtio Nyanser kommer ut på film, tror den också kommer bli duktigt bra 😃 

Tillbaka till överskriften då, Instagram! 
Jag har nog inte förstått mig på den helt och hållet innan utan la bara ut bilder. Jag såg när andra la ut och de typ taggade ord under och när jag testade det igår så gillade fler människor mina foton och genast blev det roligare med Instagram haha 😃 
Är ni sugna på att följa mig och min resa så är mitt namn Peetraa88 

Hoppas ni haft en bra torsdag! Nu är det snart dags för sängen här. Godnatt och sov gott! 

Puss och Kram 


Kvällens middag, kyckling Wok i sötsur sås och bulgur! 😋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0