Crossfit

Hej! 
Hann inte uppdater imorse då jag vaknade 09.10 och skulle bli hämtad till gymmet vid 09.30 så jag fick jäkligt bråttom haha. Idag körde jag crossfit med min stora syster och man. Vi körde i ett lag och en wod som innehöll bröst, axlar och mage. Det gick riktigt bra och det känns redan nu.




Ingen smickrande bild men detta var en del vi gjorde, för axlarna, sen var det sit ups, push ups och kettlebells också 😜 

Planer för resten av dagen har jag inte än utan får se vad som händer. Kanske får bli en promenad också, men det får vi se. Jag hoppas ni har en trevlig lördag änsålänge. 

Puss och Kram 

Kommentarer
Postat av: Martina

Bra jobbat idag Petra :-)

Svar: Tack Märtalainen! 😜 Du också! Ser framemot nästa lördag! 💪👊
peetraanrtre.blogg.se

2014-01-04 @ 23:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0