Lille julafton!

Tjohej!!
Idag har det varit full rulle. Dagen startade för mig redan kl 07. Klockan 08 så åkte jag iväg med mina föräldrar och handlar till julhelgen. Pappa frågar min mamma när han ska ta påsar om hon ska handla mycket och då säger hon nej, så vi tar två påsar. Det slutar med att vi kommer hem med ÅTTA påsar! 

Sen körde jag och pappa in i Malmö och fixade sista julklappen till min älskling och handla lite andra julklappar åt familjen. Sen ner i stan här hemma. När vi väl kom hem fick jag ställa mig och rulla lite köttbullar till vår julbrunch. 
När vi ätit klart och suttit och snackat drar min äldre syster ner mig i stan igen och ska handla julklappar som hon inte hunnit med. Sen hem och rulla fler köttbullar, steka prinskorv mm. 

Nu har vi käkat och satt igång att göra pepparkaks hus. Man kan ju säga att jag är trött nu haha 😃 
Hur har eran dag varit? 

Nu ser jag framemot morgon dagen och alla julklappar! 👏😜 

Puss och Kram 




Vi fira även Britas födelsedag idag. Hon blev rörd när hon fick sin presenter. Vår älskade Brita! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0