Hemma i lugnet!

Hej på er! 
Nu var julafton över, bara några dagar kvar och sen nyår. Tänk att året gått så fort och det känns som man inte fått något vettigt gjort? 😕 

Till dagen då, julafton, vi firade hemma hos föräldrarna som vi alltid gör, tycker det är mysigt även om det kan bli lite tjabb, gillar att fira nyår där också. 
Tänkte visa mina julklappar jag fick, tyckte alla var jättefina 😍 


Av min älskling fick jag detta 😘 Halsband och örhängen. Tyckte det var så fint och jag älskade att det var från honom och att han själv valt ut det. ❤


Två av mina systrar köpte dessa armband. Alla systrar fick varsitt och det kopplar oss samman. Tillsammans är vi starka! ❤ 


Fick även jättefina skålar och mått som jag kan använda när jag bakar 👍👏
Och av min älskade pappa fick jag kylskåpsmagneter. Har gått hur många månader som helst och skulle köpt men det har aldrig blivit av, men nu har jag 😃👏 

Nu ska vi varva ner och imorgon blir det lite handling, göra matpajer som vi ska ha med till vår äldsta syster på fredag och jag ska fixa sista julklappen till mina systers söner. Hoppas er dag varit bra! 

Puss och Kram ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0