Godmorgon Måndag!

Då har en ny vecka startat och jag har ont lite varstans sen löpturen igår med min lillasyster. Dock känns det väldigt bra för jag slog mitt mål jag hade satt upp. Jag hoppades att jag skulle klara 2.5km, men jag klarade 3.55km istället, så tummen upp till mig 😃

Idag har jag jobb mellan 08-15.30 och sen får vi se ikväll om jag kommer iväg till gymmet och tränar. Har blivit lite lat med att åka dit till gymmet nuförtiden tyvärr. Vädret är lite tråkigt, vet inte om det fortfarande regnar men det har regnat så då är det blött 😕 

Jag hoppas ni får en trevlig start på veckan! 

Puss och Kram 

Jag är så dålig på att ta bilder på mig själv, men det bjuder jag på 😜😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0