2/4 dagar förbi

Hej! 
Åh vad skönt att två dagar redan är förbi denna veckan och nu återstår bara två till. Skönt med kort jobb vecka 😃 
Imorgon jobbar jag den längsta dagen på denna veckan, 08-17. Jag hoppas dagen går fort och att det är lugnare än idag. Båda mina kollegor som jag jobbar med på denna avdelningen är sjukskrivna och idag fick jag vara ensam, jag hade "bara" 5 barn, men det tog ändå på krafterna och på eftermiddagen var jag helt slut. Men resten av veckan blir nog bättre. Ska försöka att bara ta dagen som den kommer och inte planera för mycket. 

Efter jobbet idag var jag hemma hos mina föräldrar och lånade deras tvättmaskin. Tvättlistan här är upptagen och jag har inte fått tid förrän den 26/4 och jag behöver ha tvättat kläder nu innan så det får duga 😊 Nu sitter jag och kopplar av och ser på Twilight på kanal 6, mannen sitter och pluggar svenska i köket 😃👍 

Jag hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll! 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0