Söndag 8/9-2013

Hej på er!
Idag har det inte blivit jättemånga knop gjorda än. Jag fick baka et nytt hälsobröd imorse som blev väldigt gott, ska ge er receptet i ett annat inlägg så håll utkik om ni är intresserade. Jag var inne i parken och gjorde min läxa nummer 2 som jag fick av min PT Micke på gymmet, gick väldigt bra och är lite imponerad av mig själv att jag faktiskt fixade det, strongt gjort :-) Jag har stoppat in en tvätt i tvättmaskinen och nu tar jag det lite lugnt då jag har huvudvärk, hoppas den går över snart.
 
Måste se till att börja med mig rum också, plocka ner lite kläder och slänga en massa kläder också som inte används, mycket som behövs göras, men jag har denna veckan på mig så det ska väl kunna gå :-)
 
Har ni haft en bra söndag änsålänge?
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0