Lägenheten!!

Go´kväll!!
Idag har jag officiellt flyttat till min lägenhet. Det känns lite konstigt, både skumt och sen är jag väldigt glad. Ett nytt steg i livet helt enkelt. Får hoppas att allt löser sig utanför också :-) Ikväll ska jag inte göra så mycket. Min syster kom precis hit så vi ska plocka in lite kläder och hänga in i garderoben :-D
 
Imorgon så ska jag upp rätt tidigt för vi ska iväg till gymmet och köra WOD. Känner på mig att det kommer vara skit jobbigt, men det är bara att ta tag i det så man kommer igång igen. Har även kollat lite på google på lite utmaningar man kan köra hemma, bla mag och squat utmaningar :-)
 
Nu ska vi sätta igång med kläderna! Hoppas ni haft en bra dag och ni får en fortsatt trevlig kväll!!
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0